Klachten Pagina.

 

Wat vervelend dat u een klacht heeft, dit is natuurlijk niet de bedoeling en we willen u graag helpen! Stuurt u een mail naar info@bellakids.nl met zo duidelijk en compleet mogelijk uw klacht. Zie hieronder de veel gesteld vragen.

Veel gestelde vragen

Wij krijgen vaak de zelfde vragen, op deze pagina vind u alle veel gestelde vragen.

  1. Wat is de levertijd?

Wij streven er naar om de items binnen 3-8 werkdagen te verzenden.

Echter kan het soms zijn dat items toch niet op voorraad blijken te zijn, dan gaat het helaas wat langer duren

Items waarin voedsel en drank in is verwerkt worden binnen de 3-8 werkdagen verstuurd. Dit omdat wij de versheid willen garanderen.

Vakantie: Zijn wij met vakantie? Dit wordt ruim van te voren gemeld op onze website en social media’s.  Bestellingen die in of vlak voor die periode worden besteld worden dus nadat wij weer aan het werk zijn op volgorde van binnenkomst weg gewerkt.

Deze bestellingen kunnen ook in deze periode niet gecanceld worden.

2. Mijn pakketje is niet geleverd, heeft vertraging, of is kapot geleverd

Wat jammer dat het tijdens het leveren niet goed gaat. Helaas gebeurt het wel eens dat er pakketjes kwijt raken bij de post, maar ook dat het ineens 7 dagen later toch nog gevonden wordt. Omdat dit wel eens gebeurt gaan wij pas na een 2weken onderzoeken starten, zegt hij dat hij geleverd is maar is niet zo, kijken even rondom uw huis of bij de buren. We merken allemaal dat ze de laatste tijd niet zo heel netjes met pakketten om gaan en dat het ergens gedropt wordt.

Mocht het na 2 weken nog niet terecht zijn of is uw pakketje beschadigd aan gekomen? Stuurt u dan een mail naar info@bellakids.nl met de volgende items:

1: Vermeld uw ordernummer

2: Wat is uw track and trace nummer

3: Sinds wanneer staat het afgeleverd of blijft het hangen?

4: Wat is uw postcode en huisnummer

5: Maak foto’s van het kapotte product en doos waar het in geleverd is.

6: vernoem al uw gegevens, naam email adres e.d

Zo kunnen wij sneller onderzoeken voor uw opstarten. Bij onvoldoende informatie kunnen wij geen onderzoek voor uw starten en nemen wij uw mail ook niet in behandeling.

4, ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik contact op nemen?

U kunt een mail sturen naar info@bellakids.nl, wij hebben iemand die dagelijks onze mail leest en beantwoord. stuur de volgende info met u mee:

1: uw ordernummer

2: Mocht er wat mis zijn met het product, foto’s van het product

3: Duidelijk omschreven wat er aan de hand is.

5. hoe verwerken jullie, jullie producten?

Ons houten speelgoed wordt bedrukt met stickers. De items worden vaak gekocht als leuk kraam cadeautje en staan voor de sier op de kast.. Uiteraard als ze wat ouder zijn wordt er mee gespeeld. Wij adviseren dat de stickers te verwijderen.

Onze poppen, tutdoekjes en knuffels worden bedrukt met special textiel bedrukking. Dit zit ook altijd op shirts. Dit gaat er dus niet af tijdens het spelen er mee.

Wij personaliseren dus alles met de hand en niet machinaal, dat betekend dat er kleine schoonheidsfoutjes in kunnen zitten en dat sommige items toch net even anders is bedrukt als op de foto… Dit maakt het product extra uniek.

6. Kan ik een order cancelen?

Standaard items, dus degene zonder keuze in opties en waar je geen gegevens hoeft in te vullen kunnen gecanceld worden.

Gepersonaliseerde items na bestelling niet meer. Omdat wij vaak al van te voren bezig zijn met de voorbereidingen kan dit na bestellen niet meer gecanceld worden.

7. Heb een fout door gegeven in de bestelling, wat nu?

Helaas kunt u geen verandering meer door geven. Na bestelling gaan de voorbereiding van start en kan dit niet meer veranderd worden.

Vandaar dat dit ook gevraagd wordt tijdens het bestellen om uw gegevens goed te controleren.

Wij kunnen dus geen teksten meer schrijven op de kaartjes, adressen veranderen of namen veranderen. Dit omdat wij verschillende afdelingen hebben waardoor hier niet tijdig of door dezelfde persoon naar gekeken wordt. Dit is uw eigen verantwoording om dit goed door te geven tijdens het bestellen.

Houdt er rekening mee dat als uw pakketje retour gestuurd wordt u verantwoordelijk bent voor de retour kosten en nieuwe verzendkosten.

Heeft u een fout gemaakt met houten speelgoed? Dan kunt u dit nog wel apart er bij bestellen en zelf veranderen op het item dit kan via dit item

8: er is iets mis met mijn product

Dit kan natuurlijk gebeuren omdat wij items met de hand personaliseren.

1.Gepersonaliseerde items worden naar onze wijze gemaakt: Dat wil zeggen dat het op de foto anders uit kan zien dan dat het daadwerkelijk wordt gemaakt.

2.Product foto’s worden aan 1 kant de maakt. Soms komt het voor dat als wij stickers plakken aan die kant dat de stickers niet goed uitkomen. Dat betekend dat wij kiezen voor de andere kant. Zo dat wij bijv het logo van het betreffende merk niet in de weg zitten.

3.Deze items worden met de hand bedrukt waardoor er soms kleine schoonheidsfoutjes kunnen ontstaan.

  1. Wij bedrukken met stickers en speciale textiel bedrukking. Items worden dus niet gebrand of geborduurd. 
  2. onze producten zijn kindvriendelijk gemaakt, de bedrukking op poppen ed zijn niet schadelijk voor de kinderen.
  3. Speelgoed e/d wat wij met stickers bedrukken, zijn ook niet schadelijk. Echter raden wij het wel aan dit uiteraard niet in de mond te laten stoppen.

Mocht er toch nog andere dingen zijn met uw product? Stel u mail dan zo op:

1 wat is het probleem, beschrijf zo goed mogelijk.

2: Voeg foto’s toe zodat wij met u mee kunnen beoordelen

3; Uw ordernummer, zodat wij uw order er sneller bij kunnen pakken

4: bij onvoldoende info, kunnen wij uw vraag niet beantwoorden.

9: Waarom zijn jullie niet telefonisch bereikbaar?

Wij werken heel veel aan bestellingen die niet achter een laptop te verwerken zijn. Wij van Bella Kids willen u heel graag heel snel helpen. En als wij dit telefonisch moeten afhandelen hebben wij niet de gegevens bij de hand om samen met u te kijken wat er mis is. Daarom hebben wij van Bella Kids er voor gekozen om een klanten service achter de mail te hebben. Zodat ook het voor u makkelijker uitleggen is, u het zo compleet mogelijk door kan geven. En wij het al voor u op kunnen pakken voordat wij u een mail terug sturen.
Dat vinden wij veel sneller gaan!