Veel gestelde vragen

Wij krijgen vaak de zelfde vragen, op deze pagina vind u alle veel gestelde vragen.

  1. Wat is de levertijd?

Wij streven er naar om de items binnen 5 – 8 werkdagen te verzenden.

Echter kan het soms zijn dat items toch niet op voorraad blijken te zijn, dan gaat het helaas wat langer duren

Iedere vakantie en vrije dagen zijn wij ook vrij! Deze dagen worden dus niet mee geteeld in de levertijd dagen

Vakantie: Zijn wij met vakantie? Dit wordt ruim van te voren gemeld op onze website en social media’s.  Bestellingen die in of vlak voor die periode worden besteld worden dus nadat wij weer aan het werk zijn op volgorde van binnenkomst weg gewerkt.

Deze bestellingen kunnen ook in deze periode niet gecanceld worden.

Er is iets mis met mijn product:

 
– Wat vervelend dat er wat mis is met uw product, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Wij bedrukken alle producten met de hand, dit is dus handwerk en niet machinaal. Dit kan altijd kleine schoonheidsfoutjes hebben.
Wat het super leuk maakt want daarom is uw item uniek! Wij doen dus niets met kleine product foutjes, die gemakkelijk door u zelf opgelost kan worden.
– Mocht er een grote fout zijn gemaakt, onze excuses daarvoor. Graag ontvangen wij duidelijke foto’s van het product, Duidelijke Foto’s van de verzenddoos ( wellicht is het tijdens verzenden verkeerd gegaan) uw ordernummer. En een goede beschrijving van wat het precieze probleem is.
Mochten wij deze informatie niet hebben dan kunnen wij ook uw vraag niet in behandeling nemen.
 
 

Wij verwerken producten met sticker en speciale textiel bedrukking, dit staat beschreven op onze site.

 
Wij borduren dus geen items.
De items kunnen geen kwaad voor kleine kinderen, echter raden wij wel aan om dit in de begin jaren als leuk decoratie. Als ze er veel mee gaan spelen, raden wij u aan om de stickers te verwijderen.

 

– De verzending is niet goed gegaan

Wat vervelend, vaak krijgen wij een mail voor een aanpassing en lossen wij dit op. Mocht er toch iets compleet fout gaan. Dan vragen wij u om het volgende:
– Uw ordernummer
– Foto’s van het product ( als het kapot is)
– Foto’s van de verzenddoos ( als het items kapot is)
Zonder deze items nemen wij niet uw vraag in behandeling. Ook wij moeten de foto’s aan de verzendpartij geven, doen we dit niet krijgen ook wij geen vergoeding.
Bestellen en het laten verzenden is voor de klant hun eigen risico.Alleen aan gebroken artikelen kunnen wij wat doen, aan kleine beschadigingen of items wat iets gekreukeld is door verzending is voor uw eigen risico.
Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit zo goed mogelijk te verpakken.
 

Ik ben wat vergeten te bestellen:

 
Dat kan natuurlijk gebeuren, het snelste wat u kan doen is het item bestellen. Wij kunnen geen orders meer bewerken o.i.d dus het is voor mij niet makkelijker om een item toe te voegen aan uw bestelling. Ook zie ik de mail waarschijnlijk te laat.
 

Raamstickers:

 
Wij rollen de raamstickers op. Wij hebben het eerder plat verstuurd maar dan denken de pakketdiensten dat ze gevouwen kunnen worden, dit is niet zo.
Door het rollen kan de bovenste laag ( de transfer ) iets kreukelen, dit is alleen de bovenste laag, hier heb je geen last van tijdens het plakken van de sticker. U kunt de instructies voor het plakken op onze website vinden.

 

Sale producten:

 
Items in de sale kunnen niet gecanceld of retour gestuurd worden.
Mocht het zo zijn dat er toch een item niet op voorraad was, wordt dit item gecanceld. De rest wordt gewoon verstuurd.
 
Wij hopen dat uw product uiteraard gewoon goed is aangekomen en dat u  mijn liefde ook voelt bij uw product!
Deze items hebben ook een langere levertijd door drukte houdt rekening met max 14 werkdagen.
 
Met liefdevolle groetjes
Bella Kids