Veel gestelde vragen

Wij krijgen vaak de zelfde vragen, op deze pagina vind u alle veel gestelde vragen.

  1. Wat is de levertijd?

Wij verzenden standaard producten, dus producten waar geen keuze in gegeven kan worden of gegevens in gevuld kunnen worden tussen de 2-4 werkdagen

Gepersonaliseerde items tussen de 2-8 werkdagen. Vaak is dit al rond de 2e dag maar het kan zijn dat dit wat langer duurt.

2. Waar blijft mijn pakketje?

Als wij uw order verzenden dan krijgt u van ons en van dhl de track and trace code. Daar kunt u uw zending volgen. Zodra het bij dhl ligt hebben wij geen invloed meer op de levering. Dit is in handen van dhl.

3. Mijn pakketje zou afgeleverd zijn maar dit is niet zo en nu?

Vraag even uw buren of het bij hen is afgeleverd, is dit niet zo, zou ik nog even een dag wachten. Wij merken dat ze de pakketjes al af scannen terwijl ze nog onder weg zijn.

Mocht dit een dag later er nog niet zijn, dan gaan wij voor u een onderzoek starten. Hier gaat een paar dagen over heen voordat wij hier antwoord op krijgen. Zodra wij iets weten dan laten wij het u weten.

Stuur een mail naar info@bellakids.nl en vermeld uw ordernummer. Zo kunnen wij uw sneller helpen.

 

4, ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik contact op nemen?

U kunt een mail sturen naar info@bellakids.nl, wij hebben iemand die dagelijks onze mail leest en beantwoord. Vermeld u uw ordernummer? Dan kunnen wij u sneller helpen.

5. hoe verwerken jullie, jullie producten?

Ons houten speelgoed wordt bedrukt met stickers. De items worden vaak gekocht als leuk kraam cadeautje en staan voor de sier op de kast.. Uiteraard als ze wat ouder zijn wordt er mee gespeeld. Wij adviseren dat de stickers te verwijderen.

Onze poppen, tutdoekjes en knuffels worden bedrukt met special textiel bedrukking. Dit zit ook altijd op shirts. Dit gaat er dus niet af tijdens het spelen er mee.

 

6. Kan ik een order cancelen?

Standaard items, dus degene zonder keuze in opties en waar je geen gegevens hoeft in te vullen kunnen gecanceld worden.

Gepersonaliseerde items na bestelling niet meer. Omdat wij vaak al van te voren bezig zijn met de voorbereidingen kan dit na bestellen niet meer gecanceld worden.

 

7. Heb een fout door gegeven in de bestelling, wat nu?

Helaas kunt u geen verandering meer door geven. Na bestelling gaan de voorbereiding van start en kan dit niet meer veranderd worden.

Vandaar dat dit ook gevraagd wordt tijdens het bestellen om uw gegevens goed te controleren.

Heeft u een fout gemaakt met houten speelgoed? Dan kunt u dit nog wel apart er bij bestellen en zelf veranderen op het item dit kan via dit item

Voor alle overige vragen kunt u terecht bij onze algemene voorwaardes of kunt u mailen naar info@bellakids.nl