Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind u alle veel gestelde vragen.

Wat is de levertijd?

Wij streven er naar om de items binnen 1 – 2 werkdagen te verzenden.

Er is iets mis met mijn product:

Wat vervelend dat er wat mis is met uw product, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Mocht er een probleem met uw product zijn, onze excuses daarvoor. Graag ontvangen wij duidelijke foto’s van het product, Duidelijke Foto’s van de verzenddoos (wellicht is het tijdens verzenden verkeerd gegaan), uw ordernummer en een goede beschrijving van wat het probleem is.

Ik ben wat vergeten te bestellen:

Dat kan natuurlijk gebeuren, het snelste wat u kan doen is het item alsnog bestellen. Wij kunnen geen orders meer aanpassen.

Raamstickers:

Wij rollen de raamstickers op en verzenden ze in stevige kokers.
Door het rollen kan de bovenste laag ( de transfer ) iets kreukelen, dit is alleen de bovenste laag, hier heeft u geen last van tijdens het plakken van de sticker. U kunt de instructies voor het plakken op onze website vinden.